Den vita helgen.... ^_!

Hello inför helgen som var hade jag planerat att det skulle vara en  en vit helg.  allt var frid & fröjd på fredags efter middagen..   åkte till flex & pumpade med pata & kändes riktigt bra med vit helg det var inge större problöem under resten av kvällen heller chillade lite med max & såg nogån rulle hos kinesen.


på lördagen vaknade lite sent så kunde inte va med & lira samba fotboll med dem andra i turinge. men när jag vaknade försökte få tag i en trimmer men alla som hade en värkade ha dem på alla olika otillgängliga ställen. så  vart en direkt tur till högdalen för att snaggas. 90 kr kostade det helt okej. sen bar det av till kärrtorp med max för att spendera lite tid på  en dag i det gröna , som är en 1 dagars festival typ. folk dricker bärs & lyssnar på live band. det var där problemet med den vite helgen kom. efter för mycket på tryckningar tog jag en öl & kände hur härligt det var. sen tänkte jag nu har jag redan börjat dricka så dumt att sluta..   åkte senare hem igen & käkade lite mat . efter det kontaktar gänget som sitter hos eric & Jessica. drar ditt med en flaska vitt.  när jag kommer ditt får jag diret kommentarer som  " ööhh skulle inte du ha en vitt helg "  jag skiter i det & dricker glatt upp min flaska. hinner även spöa micke flera gånger i UFC. kändes grymt. sen vid 22 tiden möter max igen & nu var jag ju riktigt igång med drickandet så nu behövdes edet absolute inte slutas.  vi åkte upp till brekten & tog en öl utan att skämmas..  när vi sitter där snackar lite med ankna & miccis & dem som hade vart & åkt nogån slags färga & bestämmer oss för  att möta upp dem i stan. vi bestämmer  att en öl på After är ju aldrig fel.  när vi möts upp visade det sig att ankan drog hem som vanligt hon har en tendens att dra hem tidigt eller sova.  men vi hängde inte läpp för dfet vi ville ha bärs ändå.  när vi kommer fram till after visade det sig att vakterna inte vill ha in oss utan drar till en nöd lögn om att det är 25 på stället denna kväll.  vi alla vet att det är ren bullshit.  men erfaren som man är vet man att om man inte kommer in på after är det bara ta och gå 20 meter till krogen bredvid som heter Tempel Bar. där kommer man alltid in om man blivit nekad på After. Därför hyllar jag Tempel Bar credd till den krogen. där sveptes det öl & snackades skit. till slut välter miccis ut en öl över maxens byxor & vi garvar som fan åt det eller iallafall jag HAHA.  Max valde att dra hem han hade ingen löust sitta kvar i blötta byxor. jag miccis drog en öl till sen vart det hemgång.


på söndagen mådde dåligt som fan tror det var pga det vitta vinet får alltid så jävliga bakis dagar efter att ha druckit vin.
men det vart lite fotboll & annat skit ändå . sen glömde jag typ bort helt att det var mors dag hihi ..






  en bild från   " en dag i det gröna "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0