fredag den 13.e & lördag den 14:e mars

På fredagen under dagen var jag med max & lekte på rusta i nogån timme.  ni kanse undrar vad man gör när man leker på rusta ?   Jo man åker till varlfri Rusta butik. vi vlade i denna gång Rusta i kungens Kurva.  sen går in på rusta butiken & gör det man känner för . denna dag gick vi till tränings avddelningen & lyfte lite hantlar med mera samtidigt som vi gav ifrån oss grova & manliga stön så som alla biffar gör på gymmet.  efter 10 minuters hård träning & många stön bestämde vi oss för att kolla på lite musik instrument. max hittade en gura & drog av några solon. själv smög jag runt & kastade lite blickar på en snygging som stog vid kassan.  sen gick vi till trädgårds avdelningen & fäktades med  motorsågar & andra trevliga redskap. men viktiga är att när man lekt klarti affären är att man alltid handlar nogåt som ett slags tack till affären för att man fick komma förbi & leka av sig lite .



efter lekstunden på rusta bar det av hem för mat & sen över till Ks. hemma hos Ks vart det öl & lysnna på bob marley musik.  dem andra som var där valde även att röka lite grönt & så men jag avstod. sen börjades det ett öl spel. vid början gapade bobby om hur mycket han pallade & skulle kröka hela natten lång. efter första rundan av ölspelet var klart behövde bobby gå på toa. vi andra kölrde några till omgångar. efter ett tag går vi & kollar till bobby & hittar han liggai foster ställning på badrums golvet.  efter det  blir det bastu bad. även där visade det sig att en lirare inte pallade mer utan gick & spydde på nästa toa.   sen gick jag hem kändes dsom dem andra skulle oxå hem eller slagga på plats. fick sällskap av ludde & hans fru som oxå vart hos ks den kvällen.  hela vägen till tuben tjaffsar dem om allt möjligt. luddes fru är skit sne pga ludde inte frågat hur hon mår & annat skit.  hela tiden dem tjaffsa tänkte jhag bara fy fan va skönt att man slipper sånt dära jävla skit.   kom hem & somna riktigt fort  dull & glad.





pata bjöd hem mig till han på spritbjudning på kvällen & det blev ju bara hur bra som helst. kommer ditt & då är redan helander & olivia dära. vi börjar grogga & tittar på det sista av melodifestivalen.  var lite nervöst att titta på melodifestivalen pga vi viste att miccan var i globen & det sista mna vill se är ju henne i tv rutan en lördag kväll. men  jag & resten av sverige kunde va lugna hon syntes inte i tv.  efter melodifestiovalen dök micke berg upp & det var nu krökandet började ta riktigt bra fart. till slut tog grogg virket slut & olivia fick blanda till nogåt eget hon smällte ner några tabbar mintpastiller & la i spriten tro det eller ej med det vart kanon bra.  efter ett tag var helander & olina tvungna att gå vet itne varför men olina höll ut bra på kvällen . såg henne dricka en hel del sprit &  hon spydde inte bra jobbat för en brud som nästan ska ha dvärg bidrag.  till slut satt bara jag & micke & pata kvar & drack det var då det började ringas utav fan till folk på telefonböckerna. det hela sluta med att vi gick in på toa & rakade bort patas brsöthår..    någonstans mellan 4-5 på morgonen vart dem andra 2 trötta & jag beslöt mig för att ge mig av ..  ringde på hemvägen ytterliga några samtal minns inte riktigt till vem & va jag sa till dem som svarade..   





vaknade av att musik skrek i mina öron & insåg att jag hade somnat   samtidigt som spotify skrek ut gangster-rap ur dator högtalrna





lie dans från mig på lördags kvällen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0