helgen som var

Fredagen var mest bara hemma & chillade lirade lite poker gick någon hundring plus men inte  allt för mycket att hänga i julgranen. 

Lördag :  Vaknade hyffsat tidigt & möte upp percy för att sen traska vidare till flex & träna lite. skippade solariumet då jag var lite förkyld & ingen höjdare att sola då. på eftermiddagen drog till philip för se fotbollen. efter ett tag komemr Jonas in med några kassar alkohol. det bestämdes att det skulle bli lite små lugnt drickande inne på söder. vi hamnar på söderhof. mycket folk som det nästan alltid är dära. Rykan kommer  in efter ett tag & känner att det är dax & ta in 2 skumpor. medans dem häller upp så skricker rykan ut i lokalen " jag har väntat så länge på just denna dag "  folket omkring stirrade på honom & Helander viskade nyfiket till rykan " Hur mycket har du vunnit"...  efter det beslutades det att vi skulle dra till debasier på medis. när jag kommer ut känner jag mig riktigt rund under fötterna & märker att phille oxå inte ser allt för nykter ut. innan vi ska in måste jag & phille fix akontanter så dem andra ställer sig i kön. när vi ska fram till kön hittar vi inte dem utan   tror att dem redan har gått in. på trappen börjar fylla mer & mer komma till slut har philip svårt att balansera på trappstegen. men tro det eller ej vi kommer in.  går runt där inne & försöker leta upp dem andra. utan resultat ringer vi upp dem & får veta att dem sitter på donken pga att dem inte kom in dem var för berusade..  så jag & philip dyngaste i sälskapet får röja själva där inne. sen ser vi marta stå & snacka med 2 chicks. vi går direkt fram till han & börjar snacka varav dem 2  chicksen drar direkt.  sen ska marta skaka rumpa på golvet.  efter ett tag tror jag att jag spillde ut öl över marta men jag inser  att det var mitt fel & går till baren för att köpa honom en ny öl.  men jag hittar inte honom så beslutar att e ölen till stensson istället som står vid baren.  Helt plötslikt när jag , stensson & philip snackar vid baren känner jag hur något blött träffar min kind. jag tittar snabbt omkring & ser snabbrt vart det kom ifrån. snett bakom mig står en snubbe med en flask öl i handen & flask ölen stänker åt all möjliga hål.  jag tar ett snabbt beslut går raskt fram till honom & häller ut hela m,in ny köpta fat öl över honom. nu tänkte jag skit nu blire boc & bara väntade på första salget skulle utdelas. Men det kom aldrig istället springer hans polare fram & skricker till meig det är lugnt !  jaja tänker jag det är lugnt för mig haha. går till baren & beställer en jäger. då dyker snubben som fått all öl över sig bredvid mig & undrar varför jag gjorde som jag gjorde. jag förklarar läget att hans öl först träffat mig & frågar hur han hade gjort om han var i mina kläder. han förstod  & sa att han hade gjort liknande & drog därifrån. efter det studsa jag & philip runt ett tag såg marta igen & snackade lite sen sa han bara att han skulle fixa brudar sen såg vi inte honom mer på kvällen. skulle inte förvåna mig om han ändå fick gå hem utan sällskap då han var kraftigt berusad.  vid stägning taggar jag & philip mot pendeln för att åke hem men den var tydligen stängd utan att tänka oss för så i besvikelsens stunda skickar vi en spark samtidigt mot dörren &  glaset i dörren går sönder. var inte direkt vad vi hade planerat men traskar vidare  tillbaks mot medis tunnelbana. philip föreslår att vi drar till tina & krökar vidare & jag kände jag är inte den som e den.  vet inte riktigt hur vi kom hem till tina men där satt vi helt plötsligt i hennes lägenhet & drack öl & vin. där var även spaken, sandra "bollen" & någon snubbe. snackade lite med snubben & undrade varför han satt utan öl eller annan dryck. han förklarade att han körde bil. jag mumlade något om vilken färsking han var & några minuter senare lämnade han lägenheten.  jag & philip fick sen även lite mat serverad &  tina bjöd oss på spakens sista cigg.  kändes som att när man kom till tina var allt på top . grattis mat öl, vin & cigg & sov plats kan inte bli mycke bättre. under resten av kvällen roade vi oss med att störa spaken som försökte sova genom att ropa " spaken e du vaken" hon tyckte inte det var riktigt lika roligt som oss nadra. efter  ett tag somnade jag i sängen vid typ 8 på söndag morgonen.  


Söndag

vaknar upp vid 12 på dagen & gnuggar mina ögon & ser bollen framför mig tittar runt & säger jag är inte hemme eller hos philip vart är jag ? bollen berättar att vi var hos tina & att jag hade stört dem hela natten genom att fråga " spaken e du vaken."    Ser till så philip vaknar & taggar ut genom porten & fråågar en gubbe hur man hittar till tuben..   blir en kaffe på 7 eleven helt ledigt & bra.  under hem resan känns det som att spyan när som helst ska kastas ut genom munnen. men lyckas komma hem till phille utan att sp ner oss. sen sitter där & bara degar & mår allmänt dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0