In i matchen igen

Hello  tror fan jag gick in i väggen  därför bloggen vart dålig updaterad.... 

orkar inte dra igenom alla helger & vecker som varit så börjar om med dra helgen som varit...


Fredag....
kollade Hockeyn sverige - canada.  sverige torksade & jag kunde inte bry mig mindre..   hockey så tråkig sport att titta på. sen vart det mest sitta & snacka skit på ankans & mattes balkong.


Lördag

lirade lite boll på lisebergs Bp med Leo & hans  hangaround som vanligt var det samba fotboll på hög nivå.  sen hem & käkade lite innan jag drog till ankan & matte igen för att dricka ett par öl på balkongen.  sen  bar det av mot Gröna-lund för att se vem som var bäst i femkamp.    Resultatet vart   1, Ankan  2, Matte 3, Miccis  4, Hank.  jag skyller min sista plats på att det bara var kärring grenar förrutom den gfrenen jag kom 1:a  på.  men det var rätt trevligt & så.  passade även på åka den nya  åk grejen  INSANE   den var  ää minns inte blunda hela resan. men  åkt den har jag iallafall gjort.  eftersom jag förlorade  5kampen var jag ju själv klart  lite små arg på dem andra. men jag fick min hämnd.  efter grönan bar det hem till ankan & mattes balkong igen för mer öl vin sprit cola  you name it.  efter  ett tag kände jag att det var perfekt tillfälle att ge igen på ankan för att hon spöade mig i femkampen så jag  vinglade fram till diskbänken & spydde ner deras  diskbänk. sen gick jag stolt hem med hjälp av max. 


Söndag

vaknar & känner hur  dåligt jag mår & som vanligt blir det en pizza från pizza house till frukost.  den här gången behövde jag inte ens betala för den pga pizza pagarn hade haft nogån dröm under natten att han skulle ge bort dagens  första pizza.   efter pizzan drar jag till ankan & matte för att hämta min plånbok & telefon som jag inte hittade i hemmet.  tyvär fanns  inte mina saker hos dem utan allt dem visste var att max hade haft min telefon med sig när vi lämmnade dem. hur som helst hittade jag mobilen igen men tyvär är plånboken fortfarande borta.....   

senare på dagen vart det även lite  fotboll i kaninburen men det var ingen höjdar dag för att lira fotboll direkt. gick hemn & somnade efter det till filmen Gladiator, som för övrigt har ett grymt soundtrack att somna  till  många nätter den dvd.n har rullat om & om på tv.




lite bilder från   lördag & söndagen        BACK ON TRACK !

                          
 

/   HANK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0