russia vodka & näsblod

fredag !
va med percy på öbk först & tog ett par öl sen kom hans polare ditt efter det rörde vi oss till kinan. ingen aning varför egentligen haha men men . sen sat vi dära tills dem stägnde. sen gick percys polare hem & hämta nogån rysk vodka flaska.  Måste säga att den flaskan var i världsklass. den var ej kryddad eller så men den gick & dricka rent utan att få äkliga ryssningar plus att den kändes len i halsen när man drack. efter ett tag när alla var riktigt lågnt in i dimman började jag & percy fylle tjafsa men det ordnade upp sig rätt fort & vi bestämde oss för att ta en taxi till närmaste  statoil & köpa cigg. då när vi står i hallen får jag helt plötsligt ett kraftigt slag på näsan av percys polare. vet ännu inte riktigt varför :S ?  var det som så att han var så kralligt inne i dimman & inte förståg att mitt & percys lilla tjafs var över ?   hur som helst taggade hem  & på vägen skulle snytta mig pga det kändes som jag var väldigt täppt i snoken. Då när jag snött mig började Blodet spruta åt alla håll & det var bara ta & trycka papper i  näsan.

Lördag

Vaknar med en öm näsa &  vingliga ben. går till spegeln & kollar på näsan & ser att den iallafall inte va bruten. bara lite svullen &  lite röd på sidan.  gjorde inte så mkt på dagen  mest chillade.  på kvällen drog till matte & kollade sång tävlingen vet fann knappt vad den heter hehe.  gick ju inge vidare för sverige men det var ju rätt väntat. Min personliga favorit var island. efter det   kollade vi nogån film som Pamela Andersson hade huvudrollen i. filmen var helt okej att se en lugn lördag..  sen efter det  började matte & ankan se rätt trötta ut så jag taggade hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0